Efter aftale vil vi dog gerne booke fragten fra Nørgaard Storkøkkener til kunden. Levering vil ske til kantsten på brofaste øer med fragtmand. Det skal påregnes, at der skal være folk på adressen til modtagelse samt for at hjælpe med aflæsningen.
Vær opmærksom på, at selvom Nørgaard Storkøkkener booker fragten, at leveringen stadig er på kundens regning og risiko – og at levering anses for sket, når varen er overgivet til selvstændig fragtmand/transportør.
Vi har to faste transportører – begge kvalitative og økonomiske fragtmuligheder.
NB! Levering til Grønland, Færøerne, Bornholm og øvrige øer i Danmark – kun efter aftale.
Eventuelle erstatningskrav for transportskade
Skulle der imod forventning ske en skade på den/de varer, som I modtager, gør vi opmærksom på, at det altid er modtageren af varerne, der skal reklamere og at dette gøres ved modtagelsen til transportøren.
Ved modtagelse af varer fra Nørgaard Storkøkkener, skal I derfor huske følgende:
1. Undersøg straks ved modtagelsen af varen/varerne, om emballagen har lidt overlast og om indholdet er intakt.
2. Ved synlig beskadigelse skal I omgående henvende jer til transportøren. Hvis I kvitterer for modtagelsen uden bemærkninger, er der IKKE mulighed for at kræve erstatning efterfølgende.
3. Ved ikke synlig beskadigelse, skal I henvende jer til transportøren eller Nørgaard Storkøkkener omgående. Der er IKKE mulighed for at kræve erstatning, hvis De ikke henvender Dem indenfor 24 timer, eller hvis De uden forudgående aftale returnere varen/varerne til os.